سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز از نظرفضای آموزشی در رتبه آخر جدول کشوری قرار دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: استان البرز از نظر فضای آموزشی در رتبه آخر جدول کشوری قرار دارد

به گزارش رمزگشانیوز، «محسن پورگلیان» روز یکشنبه در بیست و چهارمین همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز استان البرز که در جاده چالوس کرج برگزار شد، اظهارداشت: خیرین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۴۰ مدرسه با بیش از یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس در این استان احداث کرده اند اما به همراهی و ساخت مدارس بیشتری نیاز داریم.

وی بیان کرد: اکنون برای ساخت کلاس‌های درس در البرز به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است بنابراین دست یاری به سمت خیرین دراز می کنیم.

وی یادآورشد: بر همین اساس جشنواره خیرین مدرسه ساز سالانه برای تکریم، تجلیل و تقویت روحیه همدلی و همفکری در استان البرز برگزار می‌شود.

پورگلیان ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با هدف برطرف کردن نیازها، کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی در این استان شکل گرفته و با آموزش و پرورش همراه و همگام است.

وی، رشد سالانه جمعیت در استان البرز را حدود ۲ برابر میانگین کشوری عنوان کرد و گفت: با وجود این کمترین سرانه فضای آموزشی در کشور مربوط به البرز است که افزایش سرانه و توسعه فضاهای آموزشی بدون کمک خیرین مقدور نیست.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان البرز خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز افزون بر ساخت فضاهای آموزشی تاکنون نیز ۷۳ پروژه در زمینه کارگاه مهارتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سالن ورزشی داخل مدارس در استان البرز اجرا کرده اند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات