جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز در دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم استان در روز جمعه:

 دیدارهای مردمی، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به افزایش استقبال مردم از این دیدارها و اینکه موجبات رضایتمندی و حل عاجل موضوعات فراهم شده، دیداری ویژه در روز جمعه ۴ آذر ماه ترتیب دادیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در حاشیه دیدار ویژه مردمی که روز جمعه با حضور بیش از ۶۰ تن از مردم شریف استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: دیدارهای چهره به چهره مردمی روزهای سه شنبه هر هفته با هدف رسیدگی به موضوعات و مطالبات مردم برقرار است.

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه نیز با حضور در محله های محروم استان به اتفاق مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به حل مسائل مردم می پردازیم.

عبداللهی گفت: اکنون نیز با توجه به افزایش استقبال مردم از این دیدارها و اینکه موجبات رضایتمندی و حل عاجل موضوعات فراهم شده، دیداری ویژه در روز جمعه ۴ آذر ماه ترتیب دادیم.

وی افزود: بر این اساس شرایطی فراهم شده تا آن دسته از شهروندانی که در روز کاری فرصت حضور ندارند را ملاقات کنیم.

استاندار البرز گفت: برگزاری دیدارهای مردمی توسط مدیران استان و اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات از سوی کارگزاران نظام مورد مورد تاکید است.

وی افزود: برخی موانع به دستور و اقدام استاندار، قابل حل است از این رو اگر مدیران نتوانند تصمیم گیری کنند، در این سطح مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات