چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تبیین ارزش‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و بر آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این ارزش‌ها تاکید کرد.
پاندمی کرونا نه تنها تمام دنیا را درگیر کرد که سرآغاز طرحی نو در سبک زندگی‌مان شد. به هر سو که می‌نگریم شاهد تلاش «انسان» برای بقا و از آن مهمتر ادامه کار و آموزش هستیم. قطعا روزی بشریت کرونا را شکست خواهد داد، اما ما دیگر آن انسان‌های سابق قبل از این بحران نخواهیم بود. مرور کوتاهی داریم بر اقدامات انجام شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز برای عبور از بحرانی به نام «کرونا و تداوم آموزش مهارتی»
رئیس انجمن هنرهای نمایشی البرز از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «کهن‌دشت» به میزبانی نظرآباد خبر داد.
چهارباغ یکی از مناطق زیبای استان البرز و از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. این منطقه از شمال به اتوبان تهران-قزوین، از شمال شرقی به خیابان صنعتکاران (مرز میان کرج و کمالشهر) و از جنوب شرق به خط راه‌آهن و جاده قزلحصار می‌رسد. آب و هوا و اقلیم مناسبِ چهارباغ برای فعالیت‌های متنوع کشاورزی و گلخانه‌ای، سبب شده این شهر زیبا قطب گل و گیاه استان البرز نام گیرد.
سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ اعلام کرد: خاطیان حادثه ریزش ساختمان مسکونی در شهرک علوی چهارباغ قطعا شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.