جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده عالی دولت در استان البرز علی طهرانی مقدم به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:

جناب آقای علی طهرانی مقدم

سلام علیکم


با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت « سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرزم منصوب می‌شوید.

انتظار است با بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه و مستعد در جهت تهیه و تنظیم برنامه‌های راهبردی به منظور انجام دو امر مهم ارتباطات و اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط مطلوب با رسانه‌های گروهی و جمعی، بخش‌های خبری صدا و سیما، برنامه های تلویزیونی و رادیویی، خبرگزاری و فعالان فضای مجازی، تشکیل شورای اطلاع رسانی به منظور پیشبرد اهداف، انجام مستمر افکار سنجی از اقدامات در راستای ارائه بازخوردهای دقیق از فعالیت‌ها، ضرورت آموزش و بالا بردن سطح مهارتی روابط عمومی های فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، جلب مشارکت ها حداکثری این مجموعه در تولید خبر و هم افزایی در انجام ماموریت های ذاتی، به کارگیری شیوه های نوآورانه و مبتکرانه در تشریح مواضع و اقدامات و برنامه‌ها، تحقق نهضت تبیین روایتگری عالمانه و خلاقانه از دستاوردهای حوزه های مختلف اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال وظایف محوله را در چارچوب قوانین و مقررات در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهداف عالیه دولت محترم مردمی ایران قوی به انجام رسانید. توفیق روز افزون شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات