شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی شورای شهر کرج:

وزیر کشور حکم شهردار کرج را ابلاغ کرد/ مهر قانونی پای حکم شهردار

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه وزیر کشور حکم شهردار کرج را ابلاغ کرد، گفت: طی حکمی از سوی وزارت کشور، مهرداد کیانی به عنوان شهردار کلانشهر کرج انتخاب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  عمار ایزدیار اظهار داشت: با توجه به وصول پاسخ مثبت استعلام و تکمیل مراحل قانونی، حکم شهردار از سوی وزیر کشور صادر و به استان ابلاغ شد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: متن حکم احمد وحیدی در خصوص انتصاب مهرداد کیانی به این شرح است:

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار کرج منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم اروحنا فداء و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درنظر گرفتن پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،رعایت ملاک های امانت،دینداری، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،جلب مشارکت های مردمی و خلاقیت در ارائه خدمات،همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و رعایت کامل لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات