جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره شهید رجایی استان البرز؛

کسب رتبه برتر اداره کل نوسازی مدارس در جشنواره استانی شهید رجایی

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز رتبه نخست را در جشنواره شهید رجایی این استان کسب کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در جشنواره استانی شهید رجایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در این جشنواره رتبه نخست استان را کسب کرد.

در آیین جشنواره شهید رجایی استان لوح تقدیر و تندیس جشنواره از طرف «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز به «محسن پورگلیان» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان اهدا شد.

ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه‌های اجرایی ، ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق معرفی دستگاه‌های برتر از اهداف جشنواره شهید رجایی استان البرز بود که از مجموع ۶۵ دستگاه اجرایی مشمول شرکت در این جشنواره دستگاه اجرایی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان درصدر سایر دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفتند.
 
بی‌شک نتایج حاصل از این ارزیابی، بیانگر زحمات و تلاش‌های کلیه همکاران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ایران کوچک است که توانستند این موفقیت ارزشمند را کسب نمایند.

جشنواره شهید رجایی هر ساله، همزمان با هفته دولت، با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و معرفی الگوهای برتر در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی از طریق تقدیر و تشویق آنها، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات