جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور معاون شهردار کرج؛

سرای محله حصارک افتتاح شد

سرای محله حصارک با حضور معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج و اهالی محل حصارک بالا افتتاح گردید.

به گزارش رمزگشانیوز؛  محسن برجی در آئین افتتاح و بازگشایی سرای محله حصارک بالا  که در سه راه پست خانه، بلوار آزادی، بالاتر از خیابان شهدا برگزار شد، با بیان اینکه از مولفه‌های یک شهر توسعه یافته مشارکت‌های اجتماعی و افزایش دخالت‌های مردمی است، گفت: در این کار مدیریت امور با مردم اهمیت بالایی دارد.

وی در ادامه افزود: زمانی کارها و پروژه‌هایی در سطح یک محله یا منطقه شهری موثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه‌ها را با مشارکت مردم و دخالت نظر آنها پیاده‌سازی کنیم.

محسن برجی با بیان اینکه امروز سیاست اصلی شورای شهر و شهردار کرج نیز بر پایه مشارکت‌های مردمی است، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج ناظر بر اجرای سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج می‌باشند.

برجی عنوان کرد: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده‌سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است. 

وی با اشاره به اینکه سراهای محله می‌تواند در رفع گره‌ها و مشکلات موجود در محلات تاثیرگذار باشد، بیان کرد: در شهرهای توسعه یافته امروزی مشارکت‌های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن‌ها و انجمن‌های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تاثیر گذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است.

  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات