چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دیدار استاندار البرز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

نماینده عالی دولت در استان البرز در خصوص موضوعات و مطالبات استان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در این دیدار که روز دوشنبه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، به تشریح موضوعات و دغدغه‌های استان در حوزه مربوطه و ابعاد مختلف آن پرداخت.

وی گفت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع بیماری‌های نوظهور و همچنین تسهیل در روند خدمات‌رسانی به مردم ضرورت دارد که زیرساخت‌های تحقق کامل دولت الکترونیک فراهم شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در البرز اشاره کرد و افزود: این مجموعه ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد که باید به صورت تخصصی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عبداللهی ادامه داد: فرودگاه پیام پدافند غیرعامل فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد است از این رو می‌تواند در مجموعه فرودگاهی کشور به صورت تخصصی توسعه یابد و خدمات ارائه دهد.

وی گفت: ظرفیت کارگو در این فرودگاه می‌تواند تجارت کشور را متحول کند از این رو باید با جدیت درصدد تخصیص سوخت یارانه‌ای و افزایش پروازهای باری با استفاده از توان تجار، باشیم.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در خصوص حل دغدغه‌ها و تحقق مطالبات البرز همراهی خود را اعلام کرد.

همچنین در این دیدار «نادر ثناگو مطلق» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی  پیام نیز، استاندار البرز را همراهی کرد.

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات