جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به همت حوزه هنری البرز

اجرا و انتشار چهار نمایش محیطی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به مناسبت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی 4 نمایش محیطی توسط واحد نمایش حوزه هنری البرز اجرا و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز  چهار نمایش محیطی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز با همکاری دفتر آفرینش های هنری بسیج تولید شده است که ضبط تصویری آنها برای انتشار در فضای مجازی به پایان رسیده است که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در هفته بزرگداشت این سردار ملی منتشر خواهد شد.

این چهار نمایش روایت بخش‌هایی از حضور مدافعان حرم با رویکرد اجتماعی در زمان زندگی و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. البته در بخشهایی از این نمایش‌ها از منش و مرام سردار دلها و سربازان مخلص و جان برکف او نیز روایت می‌شود.

این نمایش‌ها با عناوین «خواب سفید» به کارگردانی مرضیه ذاکری، «ماه و مه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی، «آیا کسی هست مرا یاری کند» به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان و «نگهبان شب» به کارگردانی ایمان اردی‌زاده آماده انتشار در فضای مجازی است که در صورت بهبود وضعیت کرونایی در نظر است این نمایش‌ها در جریان برگزاری شکوهمند سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محیط‌های باز در استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

شایان ذکر است از میان این چهار نمایش محیطی، نمایش «خواب سفید» به کارگردانی مرضیه ذاکری در دومین جشنواره سردار آسمانی نیز پذیرفته شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات