دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری پنجمین همایش سالانه قدس شریف در برج آزادی

پنجمین همایش سالانه قدس شریف امسال با عنوان «طوفان الاحرار» در برج آزادی برگزار می‌شود.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی برج آزادی نوشت: همایش سالانه قدس شریف همه ساله در هفته منتهی به روز قدس با هدف گرامیداشت روز قدس برگزار می‌شود که امسال به‌دلیل تعطیلات نوروز و ایام شهادت امیر المومنین(ع) و شب‌های قدر برخی از پنل‌ها برگزار و بعضی به بعد از روز قدس موکول خواهد شد.
در این همایش علاوه به برگزاری پنل‌های تخصصی طوفان‌الاقصی و وحدت امت اسلامی، طوفان الاقصی و فلسطین پساصهیونیست، نقش رسانه ها در طوفان‌الاقصی، کنشگری زنان در طوفان‌الاقصی، ابعاد حقوقی تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، بررسی چرایی نقش آمریکا در لغو آتش بس ها و عدم محکومیت رژیم صهیونیستی، پنل تخصصی بانوان به مدیریت خانم دکتر رکن آبادی تحت عنوان کنشگری و نقش زن در جریان طوفان الاقصی و آزادی قدس شریف برگزار و در آن بانوان از کشورهای مختلف به سخنرانی می‌پردازند.
حجت الاسلام باقری دبیر مجمع جهانی قادمون و دبیر پنجمین همایش سالانه قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس اعلام کرد: امسال شعار روز قدس «طوفان الاحرار» بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل‌ها و برنامه‌های مان را نیز بر همین اساس بنا نهادیم.
در این همایش علاوه برسخنرانی فرماندهان مقاومت فلسطین و مسئولین نظام، مراسم اجرای نقاشی زنده و همچنین نمایشگاه عکس غزه نیز برگزار خواهد شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات