جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 «کوچه برزیلیا» به بخش غیر رقابتی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت راه یافت

در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نمایش «کوچه برزیلیا» به کارگردانی «محمد اسماعیل‌زاده‌ها» موفق به راه‌یابی در بخش غیر رقابتی این جشنواره شد.

به گزارش رمزگشانیوز  مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز ضمن تبریک به گروه فعال و خلاق نمایش «کوچه برزیلیا » عنوان کرد: در مرحله نهایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت که آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، 10 نمایش کودک و نوجوان حضور خواهند داشت که نمایش «کوچه برزیلیا » به کارگردانی محمد اسماعیل زاده‌ها به عنوان نماینده البرز در این جشنواره حضور دارد.

«ایمان اردی‌زاده» افزود: این نمایش به کارگردانی محمد «اسماعیل‌زاده‌ها» و نویسندگی «سینا شفیعی» و با بازی خوب و دلنشین «علی برنگی» و «محمد رشنو» به زندگی و مقاومت جانانه مردم آبادان در حین محاصره این شهر مقاوم در روزهای آغازین جنگ می‌پردازد.

نمایشنامه پرکشش و ملتهب «کوچه برزیلیا» را سینا شفیعی نوشته و در عین دراماتیک بودن به سادگی و بدون تکلف با همه اقشار مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و مخاطب را در فضای مقاومت مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 

گفتنی است به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت 10 نمایش برگزیده به بخش غیر رقابتی جشنواره راه یافته‌اند که نمایش «کوچه برزیلیا» یکی از این منتخبین است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات