چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی مردم شهرک «جهان نما» از ضرب شصت پلیس به اوباش

فرمانده انتظامی استان  ضمن اعلام خبر دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در شهرک «جهان نما» گفت: برخورد به موقع پلیس با اوباش در شهرک جهان‌نما موجب رضایت مردم این منطقه شده و شهروندان قدرشناس با نصب بنر از اقدامات پلیس در برخورد با مخلان امنیت تشکر کردند.

به گزارش رمزگشانیوز سردار«عباسعلی محمدیان» در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام درگیری و شرارت تعدادی از اوباش در شهرک «جهان نما»، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد، 6 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار به علت برخی خصومت‌های شخصی با یکدیگر درگیر شده و ضمن برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و ضمن مهار آنها، در یک عملیات منسجم پلیسی هر 6 نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: برخورد به موقع پلیس با اوباش در شهرک جهان نما موجب رضایت مردم این منطقه شده و شهروندان قدرشناس با نصب بنر از اقدامات پلیس در برخورد با مخلان امنیت تشکر کردند.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات