جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازیگر جایگزین سیروس گرجستانی مشخص شد

آخرین حضور «سیروس گرجستانی» به سریال «شرم» برمی‌گردد اما اجل مهلت نداد سکانس‌هایش را کامل کند. بسیاری در این موقعیت، بازیگری جایگزین می‌کنند و نقش حذف می‌شود، اما سازندگان این مجموعه تلویزیونی با اضافه کردن «سیاوش طهمورث» قصد ادامه این کاراکتر را دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سیروس گرجستانی» بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون چندی پیش دارفانی را وداع گفت و مثل پوپک گلدره،‌ احمد آقالو و یا مهین شهابی و انوشیروان ارجمند، سازندگان سریال به دنبال بازیگر جایگزین بودند اما نه همچون رویه مرسوم سریال‌سازی، کاراکتر حذف شود، بلکه این بار بازیگر جایگزین، کاراکتر را ادامه می‌دهد. به این واسطه، هنرنمایی سیروس گرجستانی در قابِ سریال «شرم» کنار «ابوالفضل پورعرب»، «اردلان شجاع‌کاوه» و دیگر بازیگران دیده می‌شود.

این سریال ملودرام که قرار است، پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش شود، بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی جلوی دوربین رفته و تا کنون بازیگرانی مانند ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته‌اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات