جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در یک عملیات مشترک پلیسی؛

 277 کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 277 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد، فردی مقدار قابل توجهی تریاک را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو405 در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز است.

وی گفت: بلافاصله برای پیشگیری از تقسیم شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز با مواد مخدر استان البرز به محور نصرت آباد-کرمان اعزام شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودرو متهم را شناسایی و به تعقیب و مراقبت آن پرداختند.

سردار محمدیان افزود: پس از مدتی تعقیب خودرو، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که ماموران برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت خودرو حامل مواد مخدر شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو توقیف شده، 277 کیلو 750 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو جاساز شده بود کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات