printlogo


در یک عملیات مشترک پلیسی؛
 277 کیلوگرم تریاک کشف شد
 277 کیلوگرم تریاک کشف شد
کد خبر: 2368
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 277 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد، فردی مقدار قابل توجهی تریاک را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو405 در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز است.

وی گفت: بلافاصله برای پیشگیری از تقسیم شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز با مواد مخدر استان البرز به محور نصرت آباد-کرمان اعزام شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودرو متهم را شناسایی و به تعقیب و مراقبت آن پرداختند.

سردار محمدیان افزود: پس از مدتی تعقیب خودرو، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که ماموران برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت خودرو حامل مواد مخدر شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو توقیف شده، 277 کیلو 750 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو جاساز شده بود کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2368