جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به حکم استاندار البرز؛

مدیر لاکچری عزل شد

 مدیری که در روزهای شیوع ویروس کرونا اقدام به مخارج غیر قابل توجیه در دفتر کار خود کرده بود، با حکم استاندار البرز عزل شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  چندی پیش باخبر شدیم یکی از مدیران ارشد استانداری البرز که به تازگی بر مسند مدیریت تکیه زده بود، با هزینه از بیت‌المال در دوران کمبود بودجه و اعتبار سازمان‌ها و ادارات استان، مبلمان و تجهیزات اتاق خود را برای آرامش خاطر و تمدد اعصاب به روز می کرد. 

گفته می‌شد برای صرفه‌جویی در وقت و استفاده از فرصت‌های پیش رو برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمت به مردم محروم و اقشار آسیب پذیر! یک باب سرویس بهداشتی هم در دفتر کار خود تعبیه نموده بودند که این اقدام موجب رنجش خاطر کارکنان خدوم استانداری شده بود.

 در شرایطی که اولویت امروز سازمان‌ها و ادارات به ویژه نمایندگی عالی دولت، راهبری و هدایت امور مهم شرایط کرونایی و تامین حداقل‌های مورد نیاز مردم و کارکنان ادارات و سازمان‌ها و کمک به صاحبان کسب و کار بود، نو نوار کردن اتاق مدیریت و به روز رسانی مبلمان و احداث سرویس بهداشتی باید به زمان دیگری موکول می شد.

در شرایط اقتصادی کنونی کشور و در روزهایی که همه مردم دنیا در تکاپوی تامین حداقل نیازهای اولیه و بهداشتی هستند، بی‌تفاوتی مدیران، نه تنها برای کارکنان یک مجموعه، بلکه برای آحاد مردم غیرقابل قبول است.

در شرایطی که استاندار شهبازی عملکرد قابل توجهی در مدیریت استان طی دوران شیوع کرونا داشته است، روا نیست که دیگران اقداماتی انجام دهند که این دستاوردها تحت الشعاع قرار گیرد. لذا، انتظار همگان اقدام جدی و مردمی در این شرایط خاص بود تا درسی باشد برای دیگران.

خوشبختانه این انتظار با خبر عزل این مدیر به دستور استاندار شهبازی برآورده شد. دست مریزاد می گوییم به استاندار البرز و امیدواریم از این پس افرادی در مناصب مدیریتی آنهم در استانداری منصوب شوند که خدمت حداکثری، اولویت‌شان باشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات