هوشمندسازی۷۰ نقطه تاسیسات آبرسانی در البرز

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: امسال ۷۰ نقطه از تاسیسات آب شرب این استان برای رصد لحظه‌ای هوشمندسازی شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ حمیدرضا نامداری روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: بر این اساس ۷۰ دستگاه فلومتر برای پایش لحظه ای جریان توزیع آب در تاسیسات آب این استان نصب شده است .
وی بیان کرد: تجهیزات مذکور با هدف پایش لحظه ای جریان شبکه توزیع آب نصب و راه‌اندازی شده و این مهم گامی مفید در راستای هوشمندسازی تاسیسات شرکت و استفاده از فناوری و روش‌های نوین و روز دنیا محسوب می‌شود.
نامداری افزود: مدیریت و کاهش محسوس هدررفت آب و سنجش لحظه‌ای و بر خط شبکه و زیرساخت انتقال آب و تامین پایدار آب شرب از مهمترین دستاوردهای این اقدام تلقی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفا همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت و تکمیل پروژه هوشمندسازی تاسیسات در سطح شرکت آب و فاضلاب استان البرز ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون، نصب و راه‌اندازی و کالیبراسیون ۴۵ مورد سطح سنجی حجم آب مخازن، نصب ۳۰ فقره تجهیزات هوشمندسازی شیرهای فشارشکن و سوزنی، نصب ۱۶ مورد پایشگر مکانیزه کیفیت آب در نواحی و مکان‌های موردنیاز سطح استان و توسعه زیر ساخت نرم‌افزاری و ارتقای بستر ارتباطی تجهیزات موجود محقق شده است.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات