پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

هیچگونه کمبودی در مواکب ایرانی و عراقی در مسیر راهپیمایی اربعین وجود ندارد

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) اعلام کرد: خدمات مواکب عراقی و ایرانی به خوبی در حال انجام و هیچ‌گونه کمبودی گزارش نشده است.

دولت- رمزگشانیوز؛ مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت: ستاد مرکزی اربعین حسینی(علیهم السلام)، تازه‌ترین توصیه‌های اربعینی را در اطلاعیه شماره ۱۲ خود خطاب به زائران و مسافران کربلا صادر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به شرح زیر است:
بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:
۱. تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۵/۲۹ مصادف با ۱۴ ماه صفر:
تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح : ۲.۹۶۱.۷۹۰ نفر، تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۲.۷۷۰.۲۰۸ نفر و تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون ۱.۱۳۱.۴۳۷ نفر می‌باشد.
۲. شرایط برای شروع سفر و انجام زیارت اربعین برای تمامی دوستداران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محیا است و علاقه‌مندان از شرایط موجود استفاده نمایند.
۳. به تمامی زائران گرامی اربعین تاکید می گردد همچون همیشه اصول و مراقبت‌های بهداشتی را در معابر عمومی و مکان های زیارتی و اقامتی رعایت نمایند.
۴. مجدداً اعلام می گردد بحمدالله، با وجود افزایش موج بازگشت زائران همزمان با اوج‌گیری سفر زائران به عراق، امور زائران با سهولت و روان در مرزها در حال انجام است.
۵. خدمات مواکب عراقی و ایرانی به خوبی در حال انجام و هیچگونه کمبودی گزارش نگردیده است.
۶. با توجه به جمع آوری مواکب عراقی در ظهر روز اربعین، به زائران عزیز مجدداً توصیه و تاکید می‌گردد قبل از روز اربعین به کشور بازگردند، در غیر اینصورت می بایست پیش بینی لازم را برای اسکان و تغذیه خود داشته باشند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات