دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

پرهیز از اختلافات داخلی رمز غلبه بر مشکلات است

رئیس جمهور پرهیز از اختلافات داخلی و ایجاد وحدت و همگرایی در کشور را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: یقین بدانید اگر صادقانه، با همدلی به دور از اختلاف و رویکردهای حذفی به میدان بیاییم و برای خدمت به کشور و مردم تلاش کنیم خدای متعال هم به ما کمک خواهد کرد.

سیاسی- رمزگشانیوز؛ صدا و سیما نوشت: مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از نمایندگان جدید الورود مجلس دوازدهم، با بیان اینکه دولت چهاردهم در مواجه با مشکلات کشور بدنبال یافتن مقصر نیست بلکه برای رفع مشکلات و چالش های مبتلابه کشور با تمام توان تلاش خواهد کرد،گفت: قدم اول در مسیری که ما برای دولت ترسیم کرده‌ایم، جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای سند چشم انداز کشور به عنوان یکی از اولویت‌های دولت در مسیر پیشرفت کشور تصریح کرد: این سند به لحاظ علمی از جمله اسناد قابل دفاع و ارزشمندی است که اجرای آن نیازمند بهره گیری از توان مدیران کاردان، کارشناس و با تجربه است که امیدواریم با کمک نمایندگان محترم و رای اعتماد به همه وزرای کابینه بتوانیم این هدف را محقق کنیم.
پزشکیان پرهیز از اختلافات داخلی و ایجاد وحدت و همگرایی در کشور را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: یقین بدانید اگر صادقانه، با همدلی به دور از اختلاف و رویکردهای حذفی به میدان بیاییم و برای خدمت به کشور و مردم تلاش کنیم خدای متعال هم به ما کمک خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه هر فردی با هر نوع گرایش فکری و سلیقه ای برای تامین رضایت مردم تلاش کرد به کشور، نظام و انقلاب خدمت کرده است، تصریح کرد: امروز مهم ترین دغدغه دولت کاستن از فاصله مردم و حاکمیت و تامین رضایت مردم است و برای هر کس که در این مسیر با ما هم فکر و هم عقیده است میدان خدمت باز است.
پزشکیان همچنین با تاکید بر اهمیت تعامل مجلس با دولت در تسریع خدمت رسانی به مردم افزود: هیچ یک از وزرای پیشنهادی بدون مشورت با سطوح عالی کشور به مجلس معرفی نشده‌اند و همان گونه که دولت به شعار وفاق ملی عمل کرد، اکنون از مجلس و نمایندگان نیز انتظار می‌رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات