یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پی درگذشت ابوالشهیدین"حاج سید جواد حجازی"

درکتانیان با صدور پیامی درگذشت ابوالشهیدین حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پی درگذشت حاج سید جواد حجازی پیام تسلیتی صادر نمود.
در این پیام آمده است:
رحلت پدر بزرگوار و مجاهدِ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حجازی معاون محترم دفتر مقام معظم رهبری و ابوالشهیدین سید جعفر و سید محمدباقر حجازی، مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی رحمة‌الله‌ علیه که با تربیت فرزندانی مومن و مخلص که دو تن از ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این شمه ای از شان و شخصیت والای این انسان بزرگ و خدوم بود، موجب تأثر و تالم گردید.
حاج سید جواد حجازی از مبارزان برجسته انقلاب اسلامی و از یاران دیرین امام و رهبری بود که عمر با برکت خود را صرف امور خیریه و خدمت به کودکان بی‌سرپرست کرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی خود و همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ایام محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و رضوان الهی و همجواری با شهدا و صلحا و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات