دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

احداث تونل قطار شهری در محدوده کرج در مراحل پایانی

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج خبر داد: احداث و آماده‌سازی تونل خط ۲ قطار شهری در محدوده این شهر مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

البرز- رمزگشانیوز؛ علیرضا رحیمی گفت: با اهتمام شورای ششم و شهرداری، قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر اسفندماه سال ۱۴۰۱ افتتاح و اکنون به صورت آزمایشی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: قطعه دوم این خط به طول حدود ۹ کیلومتر خط رفت وبرگشت نیز امسال به بهره‌برداری می رسد.
رحیمی گفت: در مجموع ۱۵ کیلومتر از تونل خط ۲ قطار شهری در محدوده شهر کرج است که حفاری شده و اکنون در حال آماده‌سازی است.
عضو شورای شهر کرج بیان کرد: اکنون نیز خرید رام جدید قطار برای خط ۲ قطار شهری در دست اقدام است؛ قطعه ۲ قطار شهری کرج بین چهار راه طالقانی و میدان شهید سلطانی این شهر تا شهریورماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.
رحیمی با بیان اینکه به تازگی ۱۲۳ دستگاه اتوبوس جدید برای کرج خریداری شده است، گفت: مهمترین مشکل ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر کمبود راننده است که در حال جذب نیروی انسانی در این بخش هستیم.
وی افزود: اکنون ناوگان اتوبوسرانی کرج ۳۶۰ راننده پایه یک کم دارد که باید به سرعت نسبت به جذب این افراد اقدام کرد.
عضو شورای شهرکرج بیان کرد: مدیریت شهری به تازگی ۷۰ دستگاه خودروی ون برای محله‌های کم‌برخوردار خریداری کرده که در اختیار ساکنان این محله‌ها قرار می‌گیرد.
وی به وضعیت آسفالت معابر کرج اشاره کرد و گفت: امسال ۲ هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر کرج اختصاص یافته که بهسازی معابر درجه یک و ۲ شهری هدفگذاری شده است.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات