یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان گفت: اگر فشارها ادامه پیدا کند، پاسخ ایران به فشارها پشیمان‌کننده خواهد بود.

سیاسی- رمزگشانیوز؛ خانه ملت نوشت: علیرضا سلیمی با اشاره به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان گفت: این قطعنامه در کل جنبه سیاسی دارد چراکه ایران براساس قواعد، اقدامات خود را تنظیم کرده است. بنابراین آژانس به این نکته واقف است که ایران براساس چهارچوب‌ها رفتار می‌کند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این قطعنامه برای تاثیرگذاری در انتخابات پیش رو در ایران صادر شده است و هدف آن اثرگذاری مخرب در این انتخابات است. این مورد مسبوق به سابقه بوده و در سال 1392  این اتفاق به همین سبک صورت گرفت تا بتواند اوضاع داخلی ایران را سردرگم کند.
وی افزود: اگر تصور آژانس انرژی اتمی و برخی کشورها این است که می توانند با صدور قطعنامه علیه ایران، امتیازاتی را بدست آورند، کاملا مرتکب اشتباه شده اند، چراکه جمهوری اسلامی برای اقدامات متقابل دارای گزینه های متعددی است که می تواند پاسخ محکم و درخوری به زیاده خواهی ها بدهد.
سلیمی اضافه کرد: در اقدامات راهبردی ایران بصورت قاطعانه عمل کرد و اگر فشارها ادامه پیدا کند، مجلس شورای اسلامی و دولت پاسخ قانونی و قاطع به این فشارها خواهند داد البته نوع پاسخ ایران مشخص خواهد شد اما آنها بدانند که پاسخ ایران پشیمان‌کننده خواهد بود.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات