یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

به روز رسانی می‌شود؛

بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی

پیام رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دست به تظاهرات های گسترده در آمریکا زدند بازتاب مختلفی داشته است .

سیاسی- رمزگشانیوز؛ صدا و سیما نوشت: پیام رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دست به تظاهرات‌های گسترده در آمریکا زدند بازتاب مختلفی داشته است.
 
اعتراف به شکست آمریکا در مقابل تفکر رهبر معظم ایران
مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بازنشر متن پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی نوشت: اگر آیت الله را راضی کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید.

حازم کلاس مدیر دفتر شبکه العربی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
رهبر ایران در پیامی به دانشجویان حامی ملت فلسطین در آمریکا گفت شما اکنون در سمت درست تاریخ که در حال ورق خوردن است ایستاده اید... شما بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهید و زیر فشارهای سخت دولتتان که آشکارا از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع می کند، مبارزات شرافتمندانه ای آغاز کرده‌اید.
 
بازتاب پیام مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در حساب کاربری المیادین 
حساب کاربری شبکه تلویزیونی المیادین با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تاکید کرد آنها الهام بخش سرتاسر جهان بوده‌اند تا در برابر رژیم غاصب اسرائیل بایستند.
حساب کاربری این شبکه در ادامه بخش‌های مهم از پیام رهبر معظم انقلاب را خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، بازتاب داد.
 
بازنشر پیام رهبری در حساب کاربری فعال یمنی
حساب کاربری زکریا احمد الطالبی فعال یمنی با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت: (آیت الله) علی خامنه ای پیامی به جوانان تظاهرکننده حامی فلسطین در آمریکا ارسال کرد. رهبر ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه های آمریکا که برای دفاع از کودکان و زنان غزه به میدان آمدند، پیامی ارسال کرد.
 
بازتاب نامه مقام معظم رهبری در پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم 
پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم نوشت (آیت الله) علی خامنه‌ای رهبر (معظم) ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که در دفاع از کودکان و زنان غزه، به میدان آمده اند، پیام ارسال کرد.
این پایگاه در ادامه متن کامل نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا را منتشر کرد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات