دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

کنگره شهدا فرصت کم‌نظیری برای مأنوس شدن با فرهنگ شهادت است

استاندار البرز مطرح کرد: امروز جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ و معارف شهدا است و کنگره شهدا فرصت کم‌نظیری برای مأنوس شدن با فرهنگ شهادت به شمار می‌رود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در همایش بزرگ «عهد خادمی» استان البرز با بیان اینکه آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است، اعلام کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات تداوم راه شهدا است.
عبداللهی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و اداری استان باید با همکاری حداکثری بسترساز برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدای استان البرز شوند.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ و معارف شهدا است و کنگره شهدا فرصت کم‌نظیری برای مأنوس شدن با فرهنگ شهادت به شمار می‌رود.
عبداللهی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه تشریح فعالیت‌های شهدای خدمت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو یک وظیفه مهم است که باید در راستای آن بکوشیم.
استاندار البرز گفت: کنگره شهدای استان البرز فرصت کم نظیری برای انتقال فرهنگ و معارف بیش از پنج هزار و ۲۰۰ شهید استان به نسل جوان است.

عده‌ای به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ، معارف ایثار و شهادت بودند
علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، آسارا، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای با هدف کمرنگ کردن فرهنگ و معارف ایثار و شهادت در جامعه درصدد نهادینه کردن سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی کشور بودند،گفت: خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب این خیانت فرهنگی رخ نداد.
وی همچنین با اشاره به نقش عشایر و روستاییان در دفاع مقدس افزود: کنگره شهدای استان البرز باید بازتاب دهنده حماسه عشایر و روستاییان در کنار سایر اقشار باشد و این مسأله نباید در کنار سایر موضوع‌های مهم کنگره شهدا مغفول بماند.
عباسی همچنین حضور در انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: حضور در پای صندوق های رای در این دوره بیش از گذشته دارای اهمیت است چرا که باید با انتخاب اصلح بستر تداوم راه شهدای خدمت را فراهم کرد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات