یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

۸۵ درصد از جمعیت کشور کالابرگ دریافت می‌کنند

وزیر کار در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه ۸۵ درصد از جمعیت کشور کالابرگ دریافت می‌کنند، گفت: یک طرح بسیار مطلوبی در وزارت کار اجرا شد که طرح کالابرگ الکترونیکی بود و ما توانستیم بالغ بر ۸۵ درصد از جمعیت خانوار‌های کشور را پوشش بدهیم.

اقتصادی- رمزگشانیوز؛ صداوسیما نوشت: وزیر کار با اشاره به عملکرد این وزارتخانه در سال‌های اخیر گفت: ایجاد اشتغالی که در این دولت صورت گرفته، در چند دهه اخیر رکورد محسوب می‌شود. در این سال‌ها نرخ بیکاری فارغ التحصیلان و بانوان کاهش پیدا کرده است.
وزیر کار افزود: همچنین ما در حوزه مستمری بگیران تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد افزایش سطح خدمات را داشتیم و از حیث ریالی در طول این دولت معادل ۱۸۰ درصد افزایش پیدا کرد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه افزایش تخت‌های بیمارستانی اقدامات قابل توجهی صورت گرفت. علاوه بر این همه تلاش ما این است که همسان‌سازی بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری عملیاتی کنیم. در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بالغ بر ۵ میلیون نفر دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرا شد.
وزیر کار عنوان کرد: در این سال‌ها با همکاری قوه قضاییه بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال صندوق‌های بازنشستگی که به انحای مختلف توسط برخی افراد حقیقی و حقوقی تصرف شده بود برگردانده شد و بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان حکم به نفع صندوق‌های بازنشستگی گرفتیم.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات