یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده به وزارت کشور ارسال شد

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌شده به وزارت کشور ارسال شد، گفت: بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

سیاسی- رمزگشانیوز؛ هادی طحان نظیف روز یکشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص نتایج بررسی صلاحیت‌ها گفت: مهلت رسیدگی ۵ روزه اولیه شورای نگهبان روز گذشته به اتمام رسید.
وی افزود: اعلام کرده بودیم بخشی از زمان ۵ روز دوم را استفاده خواهیم کرد اما این قول را داده بودیم که به محض اینکه بررسی‌ها به اتمام برسد و به جمع‌بندی برسیم بلافاصله نتایج را به مردم اعلام کنیم.
طحان نظیف گفت: جلسات به صورت فشرده و پی در پی برگزار شد، امروز اتمام بررسی‌های صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم و دقایقی قبل هم اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده به وزارت کشور اعلام شد. ان‌شاءالله همکارانمان در وزارت کشور اسامی را براساس قانون به مردم عزیز اعلام خواهند کرد.
وی تاکید کرد: این نکته را هم متذکر شوم که بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و ان‌شاءالله با این تبلیغات و آشنایی که مردم پیدا می‌کنند و تمهیداتی که اندیشیده شده شاهد برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی در طراز ملت ایران باشیم.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات