یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیکر آیت‌الله رئیسی فردا پیش از مغرب به خاک سپرده می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پیکر آیت‌الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدایمان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.

دولت- رمزگشانیوز؛ محسن منصوری رئیس کمیته تشییع در گفت وگویی با بیان اینکه از ساعاتی دیگر مراسم رؤسای عالی رتبه کشورها در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، تصریح کرد: حدود ۶۰ مقام عالی رتبه اعلام آمادگی کردند و ان‌شاءالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولین کشور از کشورهای دیگر حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: فردا اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از ساعت ۷:۳۰ صبح برنامه‌ها آغاز می‌شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد.
رئیس کمیته تشییع گفت: علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند.
منصوری افزود: ظهر امروز به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود. پیکر آیت‌الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدایمان آقا علی بن موسی‌الرضا به خاک سپرده خواهد شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات