شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حال عالی

کتاب حال عالی نوشته دیوید برنز است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است. کتاب حال عالی تحولی نوین در درمان افسردگی و اضطراب است که به شما کمک می‌کند زندگی آرام‌تری داشته باشید.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ این کتاب اثری است علیه دارودرمانی‌های متعدد  و جلسه‌های مشاوره طولانی که آدم‌ها را سال‌ها با خود درگیر می‌کند. کتاب حال عالی با نوآوری در درمان فوبیاها، ترس‌ها، اضطراب‌ها و سایر مشکلات ذهنی و روانی، راه متفاوتی پیش روی همه افرادی قرار داده است که می‌خواهند خودشان، درمانگر خودشان باشند و از دارو درمانی و مشاوره خلاص شوند. تمرین‌های این کتاب با روشی پیشرفته و متفاوت از کتاب‌های پیشین نویسنده، راه‌حل‌های آسان‌تر و کاربردی‌تری به خواننده ارائه می‌کند و کمک می‌کند بدون نگرانی از بازگشت بیماری به آرامش برسید. شناخت درمانی که دیوید برنز و همکارانش طی پنجاه سال ابداع کرده‌اند، امروز یکی از بهترین روش‌های درمانی است که افراد را بی‌نیاز ار داروها و گفت وگوها می‌کند، آن هم در زمانه‌ای که تاثیرات بد داروهای شیمیایی، نه فقط روان بیماران که جسم آن‌ها را نیز با مشکلات فراوانی درگیر کرده است.
 روشی که برنز و همکارانش در کتاب حال عالی ابداع کرده‌اند با تاکید بر سرعت بخشیدن به فرایند درمان و بدون بازگشت بودن بیماری، اهمیت بسیار بیشتری در میان بیماران و روان درمانگران پیدا کرده است.
نویسنده در مقدمه توضیح می‌دهد که به همراه همسرش به خانه جدید آمده بود و شخصی که در آماده‌سازی خانه به او کمک کرده از درگیری‌اش با افسردگی به او گفته است، نویسنده تصمیم می‌گیرد این کتاب را بنویسد تا بتواند به تمام آدم‌هایی که به نوعی با انواع مختلف مشکلات روانی روبه‌رو هستند کمک کند. درصد بالایی از مردمی که دارو درمانی می‌کردند پس از خواندن کتاب حال عالی توانستند بدون مشکل داروها را کنار بگذارند و به زندگی عادی خود برگردند. این کتاب به همه کمک می‌کند نوع دیگری به جهان و ترس‌هایشان نگاه کنند و از پس مشکلاتشان به راحتی بربیایند. 
این کتاب بی‌نظیر نتیجه مطالعه و آزمایش‌های بسیار نویسنده و همکارانش است و امید را به همراه راهکارهایی تازه و متفاوت، برای رسیدن به نشاط و آگاهی، به زندگی شما می‌آورد تا بتوانید خودتان و اطرافیانتان را تغییر دهید. دکتر برنز در کتاب حال عالی این پیام را به خواننده می‌دهد که رنج شما و همچنین افکار و احساسات منفـی‌تان، علائم اختلال روان نیستند، بلکه بیانگر ویژگی‌های جذاب و دوسـت‌داشتنی‌تان هسـتند.
این کتاب برخلاف کتاب‌های روان‌شناسی دیگر کتابی نیست که بتوانید یک‌جا آن را بخوانید و تمام کنید، بلکه باید مرحله به مرحله آن را بخوانید و تمام تمرینات آن را انجام بدهید تا کم‌کم متوجه تغییرات آن در زندگی‌تان شوید و نوع نگاهتان به زندگی تغییر کند. این کتاب یک کتاب کار کارآمد است که شما را از ابتدا یعنی شناخت اضطراب‌ها و ترس‌ها تا رسیدن به مقصد یعنی آرامش و درک بهتر احساسات خود و دیگران همراهی می‌کند و کمکتان می‌کند تا بتوانید خودتان را تغییر دهید و زندگی شادتری داشته باشید.  

این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی آرام و شادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم، با این کتاب می‌توانید آرامش را تجربه کنید.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات