شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، «بهاریه ملک» (ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳) را با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری ویژه کودکان و بزرگسالان به اجرا می‌گذارد.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی موزه ملک نوشت: «بهاریه ملک» در نوروز منظومه‌ای از برنامه‌های تخصصی و همگانی ویژه کودکان و بزرگسالان را در گستره فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی در برمی‌گیرد. «بهاریه ملک» از ۵ تا ۹ فروردین از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۷ (روز ۷ فروردین تا ساعت ۲۱) میزبان دوستداران فرهنگ و تاریخ به ویژه گردشگران نوروزی است.
دو نمایشگاه «بهارستان» (آثار مرتبط با بهار و نوروز در گنجینه ملک) و «خط امان» (آثار بهترین خوشنویسان ایرانی از دوره‌های گوناگون تاریخی مرتبط با حضرت علی (ع)) و نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بخش نمایشگاهی بهاریه ملک به شمار می‌آید.
کتابخانه و موزه ملی ملک یک برنامه جذاب ویژه کودکان در نوروز طراحی کرده است. «باغ قصه‌ها» به روایت افسانه‌ها و قصه‌های نوروزی میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود. «شب در موزه» دیگر ویژه‌برنامه این موسسه است که در ۷ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. برگزاری تورهای موضوعی و اجرای نقالی، موسیقی و سرگرمی، دیگر بخش‌های بهاریه ملک به شمار می‌آید.
«بهاریه ملک» در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) به اجرا درمی‌آید.
دوستداران فرهنگ و تاریخ، همچنین گردشگران نوروزی برای آگاهی بیش‌تر از چگونگی اجرای این برنامه‌ها می‌توانند روزانه به وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org یا صفحه اینستاگرام این موسسه به نشانی malek_museum_library مراجعه کنند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات