شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی، صنایع دستی و سوغات در کرج

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از آماده‌سازی هفت نمایشگاه قرآنی، صنایع دستی و سوغات در شهرستان کرج خبر داد و گفت: بر این اساس نمایشگاه علوم قرآنی، صنایع دستی و سوغات از امروز جمعه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳در کانون فرهنگی شهید سبحانی کرج فعالیت خود را آغاز می‌کند.

البرز- رمزگشانیوز؛ رحیم خاکی روز پنجشنبه در نشست بررسی نمایشگاه‌های نوروزی البرز افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، برپایی نمایشگاه‌های قرآنی در برنامه کاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: بر این اساس نمایشگاه علوم قرآنی، صنایع دستی و سوغات از امروز جمعه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳در کانون فرهنگی شهید سبحانی کرج فعالیت خود را آغاز می‌کند.
همچنین ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات امروز جمعه در بوستان امید و دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج به مدت ۲۰ روز فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
خاکی گفت: ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ازیکم تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بوستان‌های تنیس و نبوت کرج و ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در بوستان هامون مهرشهر کرج و نبش گلستان نهم کمالشهر از یکم تا ۱۵ فروردین فعال خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های صنایع دستی با هدف ایجاد فضای شور و نشاط برای شهروندان و گردشگران در ایام نوروز برپا می‌شوند، از علاقه‌مندان و گردشگران دعوت کرد تا از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات