شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه هوایی ‌پیام فرصتی برای معرفی استان البرز

حضور شرکت‌های مختلف صنعت هوایی داخلی و خارجی در نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان البرز بود.

البرز- رمزگشانیوز؛ استاندار البرز با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه هوایی در فرودگاه بین‌المللی پیام افزود: حضور شرکت‌های مختلف صنعت هوایی داخلی و خارجی در نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان البرز بود.

غرش هواپیماهای نظامی در البرز
نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار شد و در ایام برگزاری این نمایشگاه، شاهد به پرواز درآمدن هواپیماهای نظامی و آموزشی بودیم.

قابلیت فرود هواپیماهای پهن پیکر 
اکبر قنبرپور مدیرعامل فرودگاه پیام با رو به جلو خواندن نمایشگاه صنعت هوایی افزود: نمایشگاه می‌تواند عرضه کننده بخشی از توانمندی‌ها به ذی‌نفعان باشد. نمایشگاه مذکور در سه بخش نمایشگاهی، جانبی و نمایش‌های هوایی برگزار شد.
قنبرپور افزود: انعقاد قراداد و تفاهم‌نامه‌های همکاری و به ویژه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعتی،هوایی و فضایی کشور از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بود و بیش از ۱۰۰ شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی مشارکت فعال داشتند.
فرودگاه بین‌المللی پیام به عنوان بزرگترین مرکز آموزش خلبانی کشور با حضور هشت موسسه خلبانی، امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر و همچنین پست هوایی و حمل و نقل بار را دارا است.


رضا قاسم‌پور






 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات