شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حملات موشکی حزب‌الله به پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات به سه پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بین‌الملل- رمزگشانیوز؛ ایرنا نوشت: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ خود آورده است: در راستای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت، مجاهدان ما روز جمعه ساعت ۱:۵۵ دقیقه بعد زظهر به وقت محلی تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی قرار دادند.
حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حملات موشکی و راکتی خود، تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آن‌ها در پایگاه «السماقه» در منطقه اشغالی کفرشوبا را هدف قرار دادند.
بنا بر اعلام حزب الله، تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه صهیونیستی «جل العلام» نیز با موشک «فلق۱» هدف قرار گرفت.
مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که اراده‌های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «دیشون» درشمال فلسطین اشغالی را با موشک های کاتیوشا هدف قرار داده است.
با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات