شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در عطش اشتهار و عاشق دیده شدنم

با اینکه مدارس فعلی بطور تبعیض‌آمیزی در بیست و چند مدل ناعادلانه و طبقاتی تقسیم‌بندی شده‌اند ولی هنوز هم در گوشه و کنار مدارس خشک و بی‌روح عادی_دولتیِ مناطق حاشیه‌نشین، ستاره بخت و اقبال دانش‌آموزان مستعد هر از گاهی سوسو می‌زند.

البرز- رمزگشانیوز؛ یکی از دانش‌آموزان چند وجهی (دبیرستان باقرالعلوم حسین‌آباد مهرشهر) کیاوش ملاکاظمی‌ها می‌باشد، این دانش‌آموز تلاش‌های ستونی و تجربیات ارزنده‌ای در ساحه ورزش و هنر داشته و به قول خود عشق دیده شدن دارد.
چشم‌انداز شغلی و روح لطیف کیاوش سازگاری چندانی با رشته زمخت ریاضی ندارد من ترجیح می‌دهم کیاوش هنرجوی سینما در هنرستان‌ هنرهای زیبای عظیمیه باشد تا علایق و سلایقش بر رشته تحصیلی منطبق گردد.
به هر حال با معرفی و راهنمایی مدیر ساعی و دلسوز (ابریشم‌فروش‌زاده) با کیاوش گپ و گفتی می‌زنیم که در ادامه با هم می‌خوانیم.

عشق دیده شدن دارم
"کیاوش ملاکاظمی‌ها" زاده‌ی زمستان ۱۳۸۶ تهران بوده و هم اکنون در پایه دهم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان باقرالعلوم مهرشهر کرج مشغول به تحصیل می‌باشد.
کیاوش نوه شهیدان معزز "سرهنگ فریدون خطابخش" و بانو "اکرم خرازی آذرپور"از اولین زنان چترباز وزارت دفاع سقوط آزاد کشورند." وی از اوان کودکی در کنار خوانش درس و مشق مدرسه، به فعالیت‌های ورزشی و هنری علاقمند بوده و با حمایت خانواده در رشته‌های ورزشی مختلف(ژیمناستیک،اسکیت،شنا، شطرنج، تکواندو و...) آموزش کلاسیک دیده‌‌اند.
ملاکاظمی‌ها به لطف مربیان مجرب و اساتیدِ بنام، دارنده دیپلم اسکیت، کمربند زرد تکواندو و مدال‌های رنگارنگ و لوح‌های مختلف افتخار از مسئولین استانی و کشوری هستند.
در یک کلام کیاوش به شدت عشق اشتهار و عطش دیده شدن در اجتماع دارد.

رزومه فرهنگی هنری
فعالیت‌های هنری کیاوش در رشته‌های طراحی، سیاه‌قلم،خوشنویسی، تئاتر، بازیگری  و...بوده و در حوزه هنر نیز شاگرد ممتاز اساتید بنام تهران_کرج هستند.خوشبختانه کیاوش با تلاش و ممارست اخیرا موفق به کسب دیپلم بازیگری از فنی و حرفه‌ای استان البرز شده‌اند.
ملاکاظمی‌ها در عرصه‌ بازیگری تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌هایی که اسامی آنها در ادامه قید می‌شوند نقش آفرین بوده‌اند.
سریال "علقمه سرخ" پخش شده از شبکه آی‌فیلم
سریال "غیرقابل قبول" 
همچنین کیاوش بازیگر تئاترهای دانش‌اموزی(شاه و فقیر و سیب مرگ) در مدرسه فاطمه‌الزهرا بوده‌اند.

فعالیت‌های دانش‌آموزی
فعالیت در حوزه کارگردانی و نویسندگی تئاتر در مدرسه "اسدالله زاده" به شرح زیرند.
نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه عروسکی "قورباغه و موش"
نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه"پسرک زیرک و دانا"
نویسندگی و کارگردانی و طراحی صحنه تآتر "شاه و گدا"
تهیه کنندگی و گارگردانی فیلم کوتاه"خیانت در دوستی"
مدیریت در خوانش سرود ملی و...

یگانه حامی پر و پا قرص کیاوش در زندگی ورزشی و هنری مادر مهربان و پرتوانش بوده و به قول خودش با تمام کم و کاستی‌های روزگار چون دماوند عاشقانه پشت پسرش ایستاده است.
حجم اساتید،مربیان و مشوقان کیاوش در مراحل مختلف زیست ورزشی و هنری آنقدر زیادند که ذکر نامشان مجالی فراخ می‌طلبد لذا ضمن دستمریزاد و تشکر از تمام بزرگواران از ذکر نامشان پرهیز می‌کنیم.

رضا قاسم‌پور






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات