شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اول فروردین ۱۴۰۳ سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم افتتاح می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدواریم ماه مبارک رمضان امسال در مسئله اهتمام به قرآن کریم استثنایی باشد، گفت: روز اول فروردین ۱۴۰۳ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افتتاح خواهد شد.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اظهار کرد: امیدواریم اراده مجموعه‌هایی که در حوزه قرآنی فعال هستند کنار هم قرار گیرد و کاری ارزنده در این حوزه انجام شود.
وی افزود: چند مطالبه روی زمین مانده در حوزه قرآنی داریم و یکی از مطالبات حوزه قرآنی تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم است که توسط رهبر انقلاب مورد مطالبه قرار گرفته است.
اسماعیلی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور دارند از مخاطبان بسیاری بهره می‌برند، تاکید کرد: جزخوانی قرآن کریم به سنتی نیکو تبدیل شده است، در همین راستا روز جمعه-۱۸ اسفندماه- راه‌اندازی چهار هزار کانون قرآنی در مساجد را آغاز خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدواریم ماه مبارک رمضان امسال در مسئله اهتمام به قرآن کریم استثنایی باشد، اظهار کرد: روز اول فروردین سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افتتاح خواهد شد و بناست برنامه‌های مفصل و پرجمعیت تدارک دیده شود. به هر میزان اقدامات قرآنی با قدرت انجام شود با اشتیاق مردم رو به رو خواهد شد.
وی گفت: از مدیران کل بابت وقتی که برای شرکت در این جلسه صرف کردند تشکر و توصیه می‌کنم به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.
در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز نکاتی را در مورد لزوم وفاق دستگاه‌های مختلف در امور قرآنی مطرح کرد.
در این جلسه رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و محمد مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ نیز حضور داشتند.
مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، مدیران کل اوقاف استان‌ها، مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها، دبیران مناطق استان‌های مردمی سازی دولت، مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز به صورت مجازی در این جلسه حضور داشتند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات