شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله راکتی حزب الله به سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد: سه پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی و مزارع لبنانی شبعا هدف قرار داده است.

بین‌الملل- رمزگشانیوز؛ ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنانی نوشت: حزب ‌لله لبنان تأکید کرد: نظامیان صهیونیستی را در اطراف پایگاه «برکه ریشا» هدف حمله راکتی قرار داده که باعث اصابت مستقیم راکت‌ها به نظامیان شده است.
حزب‌الله در حمله دیگری، پایگاه نظامی «الرمثا» را در مزارع لبنانی اشغالی شبعا با راکت هدف قرار داد که باعث تلفات جانی اشغالگران شد.
مقاومت اسلامی لبنان در عملیات دیگری، پایگاه نظامی «السماقه» را در مزارع لبنانی اشغالی «شبعا» هدف حمله راکتی قرار داد.
روز چهارشنبه رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه نزدیک به یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.
همزمان شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: موشک‌هایی که پس از ترور شهید «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به پایگاه راهبردی کنترل و نظارت هوایی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد، دقیقا به هدف اصابت کرد.
این رسانه‌ها پیش بینی کردند که در صورت بروز هر جنگی در آینده، حزب‌الله هزاران موشک ضد زره و ده‌ها هزار گلوله سنگین به مناطق شمالی و مرکزی فلسطین اشغالی شلیک خواهد کرد.
مقاومت اسلامی لبنان روز چهارشنبه نیز ده‌ها موشک و راکت به منطقه «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.
حزب‌الله لبنان همچنین روز سه شنبه اعلام کرد: پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون بر فراز کوه «جبل الجرمق» را بار دیگر موشک باران کرده است.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات