شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه جاسوسی اسرائیل زیر حملات موشکی حزب الله

حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد: پایگاه کنترل هوایی و اطلاعاتی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک چندین موشک ضد زره مجددا هدف قرار داده است.

بین‌الملل- رمزگشانیوز؛ ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی نوشت: حزب الله لبنان تأکید کرد: موشک‌های مقاومت به بخشی از تجهیزات و امکانات فنی و تجسسی ارتش این رژیم در پایگاه مذکور اصابت کرد که باعث انهدام کامل آنها شد.
حزب الله همچنین اضافه کرد: مقر فرماندهی لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جعتون را با شلیک ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.
این در حالی است که پیشتر رسانه‌های صهیونیست از شلیک ۲۰ راکت از داخل خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.
رسانه‌های صهیونیست اذعان کردند به دنبال شلیک این موشک‌ها، صدای چندین انفجار از داخل شهرک‌های صهیونیست‌نشین شنیده شد.
بنا بر اعلام این رسانه‌ها همچنین آژیر خطر در ۱۳ شهرک صهیونیست‌نشین در منطقه الجلیل غربی که هنوز به طور کامل تخلیه نشده‌اند به صدا درآمد.
این حمله پس از آن صورت می‌گیرد که ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق «جبشیت»، «البیساریه»، «الحنیه» و اطراف روستای «المنصوری» در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.
همچنین توپخانه رژیم اشغالگر، اطراف منطقه «تله الحمامص» و اطراف روستای «یارون» را هدف قرار داد.
براساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیروز (دوشنبه) نیز مناطقی از شهر بعلبک در شمال شرقی لبنان را برای اولین بار پس از آغاز جنگ علیه نوار غزه هدف قرار دادند.
در این خصوص خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که در این حملات، یک انبار موادغذایی در دشت «عدوس» در ناحیه «بودای» در غرب شهر بعلبک هدف قرار گرفته شده است.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات