شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان

حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌های «برکه ریشا»، «المناره»، «المطله» و «کیلع» با موشک‌های برکان و کاتیوشا هدف قرار داده است.

بین‌الملل- رمزگشانیوز؛ مهر به نقل از المنار نوشت: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
حزب الله لبنان با صدور پنج بیانیه جداگانه اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر پنج‌شنبه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
حزب الله در بیانیه دوم افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۰ بعدازظهر پنج شنبه محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المناره» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
در سومین بیانیه حزب الله آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۰ مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم خود تأکید کرد: در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان لبنانی و آخرین مورد آن در منطقه کفرمان، ساعت ۱۹:۱۰ پنج شنبه شب پادگان «کیلع» رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.
حزب الله در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که مجاهدانش ساعت ۱۹:۴۰ پنج شنبه شب پایگاه برکه ریشا را به صورت مستقیم با موشک برکان هدف قرار دادند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات