شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تا پایان سال

استاندار البرز با بیان اینکه گشایش نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با مشارکت تولیدکنندگان و کارخانه‌ها اقدامی مؤثر برای تامین مایحتاج مردم و تنظیم قیمت‌ها در بازار است، از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تا پایان سال جاری در البرز خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی و صنایع غذایی استان البرز که در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، افزود: این نمایشگاه در راستای تنظیم و کنترل بازار و خدمات‌دهی هر چه بهتر به مردم استان راه‌اندازی شده است.
وی اظهار کرد: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها تا پایان سال جاری در نقاط مختلف استان ادامه دارد تا مایحتاج مردم به صورت مستقیم از تولید به مصرف و بدون واسطه تامین شود.
استاندار البرز گفت: در این نمایشگاه‌ها تمام تولیدکنندگان، شرکت‌ها و کارخانه‌ها به صورت مستقیم مشارکت دارند و کالاهای خود را بدون حضور واسطه‌ها و با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی زیر قیمت مصرف کننده به فروش می‌رسانند.
وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده تا روند برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در البرز استمرار یابد.
نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی و صنایع غذایی استان البرز از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه آغاز و تا روز ۲۳ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
در این نمایشگاه محصولات مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی، ادویه، عرقیات، میوه‌های خشک، برنج، خشکبار و عسل به فروش می رسد ضمن اینکه در حاشیه این نمایشگاه چادر عشایر استان البرز نیز با ارائه محصولات متنوع برپا شده است.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات