شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهور و هیات همراه البرز را ترک کردند

رئیس جمهور که با جمعی از اعضای هیات دولت از صبح امروز (جمعه) در دومین دور سفر به استان البرز سفر کرده بودند، دقایقی پیش و در پایان برنامه‌های استان، البرز را ترک کردند.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در این سفر علاوه بر افتتاح ۵۶ پروژه عمرانی، تولیدی و بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی ملی، با مردم استان دیدار و در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز نیز شرکت کرد.
افتتاح قطعه نخست آزادراه سردار سلیمانی،‌ بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی شهرستان فردیس،‌ طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستا و یک شهر،‌ افتتاح بیش از ۱۰ طرح اقتصادی و تولیدی،‌ گشایش سه طرح آبرسانی،‌ خط تولید واکسن‌های نو ترکیب،‌ رونمایی از داروی ضد سرطان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در دومین سفر استانی دولت به استان البرز بود.
افتتاح ۲۰ پروژه راهداری و حدود سه هزار واحد مسکونی از دیگر پروژه‌های مهم افتتاح شده در سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز بود.
معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت نیز با سفر به شهرستان‌های تابعه استان البرز ضمن افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در جلساتی با حضور مردم و مسئولان به تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم پرداختند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات