جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی البرز

پنجمین جشنواره موسیقی البرز بهمن ماه جاری در پنج گرایش موسیقایی برگزار می شود.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ پنجمین جشنواره موسیقی البرز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همکاری انجمن موسیقی این استان، در پنج گرایش موسیقایی، غیررقابتی و در قالب گروه نوازی به مدت یک هفته از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ همزمان با سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می کند.

استان البرز در حوزه ی فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است. ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه ی فرهنگ صحیح موسیقایی از وظایف و سیاست های انجمن موسیقی البرز است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد. ستاد جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه ای استان البرز (صرفاً هنرمندان بومی و ساکن در استان البرز) دعوت می کند تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

گروه موسیقی دستگاهی، گروه موسیقی اقوام، گروه موسیقی کلاسیک (غربی)، گروه موسیقی پاپ و گروه موسیقی تلفیقی، پنج گرایش موسیقایی پنجمین جشنواره موسیقی البرز است.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا 23 دی ماه به دبیرخانه بفرستند. مراسم پنجمین جشنواره موسیقی البرز از 24 تا 30 بهمن همزمان با تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات