جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری نظرآباد:

شش عنوان کتاب  آموزشی در بین رانندگان تاکسی نظرآباد توزیع شد

رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری نظرآباد گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور آشنایی رانندگان  ناوگان حمل و نقل تعدادی  کتاب آموزشی در بین رانندگان تاکسی شهری توزیع  شد.

به گزارش رمزگشانیوز مهندس جهانگیر  راحمی  اظهار داشت: این کتاب‌ها به منظور ارتقاء سطح آموزشی رانندگان در اختیار آن ها قرار گرفت.

وی افزود:  سیستم حمل و نقل هوشمند، زبان انگلیسی ویژه تاکسیرانان، اصول ایمنی مسافران و مسائل حفاظتی در تاکسیرانی، اخلاق حرفه ای و آداب تاکسیرانی و آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم برای تاکسیرانان عنوان کتاب های مربوطه می باشد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری نظرآباد گفت: این کتابها در راستای طرح بالا بردن سطح آگاهی رانندگان از حقوق شهروندان، وضعیت جامعه و چگونگی برقراری ارتباط سازنده با شهروندان و مسافران گرامی در میان رانندگان زحمتکش توزیع شد.

راحمی افزود، از آنجایی که رانندگان تاکسی روزانه با بیشتر همشهریان ارتباط مستقیم دارند می‌توانند پیام رسان خوب در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این قشر  مجبورند زمانی را در ایستگاه در نوبت بمانند در این زمان به‌جای اتلاف وقت به مطالعه بپردازند که این کار باعث تشویق دیگران نیز می‌شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات