جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرح ایجاد خط اتوبوس ویژه و چهار تقاطع در کلانشهر کرج تصویب شد

سخنگو و نایب رییس  شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: راه اندازی خط اتوبوس ویژه و ساخت چهار تقاطع غیر همسطح برای روان سازی ترافیک کرج  تصویب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ عمار ایزدیار گفت : احداث خط اتوبوس ویژه از میدان حصارک تا میدان کرج به طول حدود هفت کیلومتر یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر است که با اهتمام شورای شهر و شهرداری کرج این پروژه به سرانجام می رسد.

وی تصریح کرد: هرچند راه اندازی این خط در ابتدا با مقاومت‌هایی روبرو خواهد شد و در بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد افزایش بار ترافیکی این مسیر خواهیم بود ولی بی آر تی نیاز جدی شهر است و با توجه به افزایش روز به روز جمعیت و خودروها، باید با چنین اقداماتی فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را در میان شهروندان نهادینه کنیم.

ایزدیار با اشاره به حواشی پیش آمده برای پروژه تقاطع غیر همسطح جمهوری کرج در سال‌های گذشته، افزود: با مطالعه دوباره اکنون حواشی این پروژه برطرف شده و احداث آن در برنامه کاری قرار گرفته است.

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در تلاشیم عملیات اجرایی تقاطع میدان جمهوری، تقاطع غیر همسطح موذن- جمهوری، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ۴۵ متری گلشهر را تا پایان سال جاری آغاز کنیم تا شهروندان تا پایان دوره ششم بتوانند ازآثار ترافیکی این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات