شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طلسم خیابان ۱۲ متری حصارک شکسته شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از بازگشایی خیابان ۱۲متری حصارک پس از ۱۰سال خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علیرضا رحیمی در خصوص خیابان ۱۲متری حصارک مشهور به ۸متری دوم گفت: بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان انقلاب، مطالبه چندین ساله همشهریان و اهالی محترم این منطقه بوده و از سال ۹۱ نیز شهرداری کرج طبق وظیفه، تملکات و توافقات لازم را انجام داده بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: این معبر مسیر تردد روزانه بسیاری از اهالی محترم بوده و پس از بسته شدن درب آستان امامزاده محمد(س) مشکلاتی را برای ساکنین بوجود آورد.

وی اظهار داشت: توافق انجام شده به مساحت یک هزار و هشتاد متر مربع بوده که به دلیل اختلاف نظر در توافق میان شهرداری و اوقاف مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود.

رئیس کمیسیون عمران افزود: این موضوع به تفصیل در نطق اخیر در صحن شورا (۲۴ اردیبهشت) مطرح و پس از آن نیز به جهت تسریع در بازگشایی معبر مذکور از مدیرکل اوقاف پیگیری شد.

علیرضا رحیمی با اشاره به اعلام آمادگی مدیرکل اوقاف برای همکاری و تاکید وی بر اولویت خدمت‌رسانی به مردم نسبت به موضوعات مالی گفت: در نهایت با پیگیری شهردار کرج و مدیر منطقه۵،  بازگشایی این معبر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آغاز شد و امروز هشتم خردادماه به مرحله آسفالت رسید.

عضو شورا شهر کرج در پایان از همکاری صمیمانه مدیرکل و مجموعه اوقاف قدردانی کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات