جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج خبرداد:

 تحقق ۱۳۴ درصد بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تحقق ۱۳۴ درصد بودجه عمرانی این منطقه و کسب رتبه اول بین مناطق ۱۰گانه در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: میزان این تحقق ۳۴ درصد بیشتر از پیش‌بینی انجام شده بوده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سعید صفری با بیان این مطلب که شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که مدیریت شهر را متناسب با منابعی که عموم مردم در اختیارش قرار داده‌اند به انجام می‌رساند، افزود: سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان محترم با اجرای پروژه‌های عمرانی و تملکی، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست تحقق بودجه مصوب عمرانی بین مناطق ۱۰‌گانه شهرداری کرج شد.


وی به تلاش شبانه روزی و مجدانه معاون امور عمرانی و ترافیک و پرسنل حوزه مربوطه در تحقق بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه عمرانی منطقه ۶ در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بوده که بیش از ۶۷ میلیارد تومان جذب شده است، یعنی میزان تحقق ۳۴ درصد بیشتر از پیش‌بینی انجام شده بوده است.


صفری ابرازامیدواری کرد: با بهره‌گیری از تجارب موجود و به کارگیری دانش روز، در سال جاری نیز بتوانیم با دستیابی به سطوح بالاتر موجبات توسعه هر چه بیشتر منطقه را فراهم کنیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات