پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد؛

هفتاد و پنجمین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری

همزمان با برگزاری دومین همایش علمی تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری شیراز، هفتاد و پنجمین کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ همزمان با برگزاری دومین همایش علمی تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری شیراز، هفتاد و پنجمین کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور دبیرکل مجمع، مدیران ارشد بانک شهر و معاونین مالی و اقتصاد شهری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور روز چهارشنبه مورخ سوم خردادماه سال جاری به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

گفتنی است، مهمترین مبحث مطرح شده در هفتادوپنجمین نشست معاونین مالی و اقتصادی شهرداری کلان‌شهرهای ایران، پیرامون مشکلات شهرداری‌ها با دستگاه‌های اجرایی و نحوه وصول مطالبات از آن‌ها بود.

همچنین در این نشست در خصوص نحوه اخذ وصول مطالبات از دولت با استفاده از ظرفیت بانک شهر و همچنین تعرفه بیمه تأمین اجتماعی در زمان صدور پروانه و استفاده از ظرفیت بانک شهر در قالب تسهیلات پرداخت جرایم حاصل از مشمولان بند (ت) تبصره ۶ موضوع بناهای دارای رای تخریب مطرح و با حضور مدیر عامل بانک شهر و معاونین مالی و اقتصادی کلانشهرهای ایران تبادل نظر و اتخاذ تصمیم شد.

شایان ذکر است موضوعاتی همچون گزارش دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از نشست شهرداران کلانشهرها با معاون اول رئیس جمهور و افزایش سرمایه بانک شهر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات