پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 استاندار البرز:

مسئولیت صدا و سیما در تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی، خطیر است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: صدا و سیمای استان باید در راستای تحقق جهاد تبیین با هدف امیدآفرینی و انعکاس کارآیی نظام ودولت، نقش ویژه و اثرگذار خود را ایفا کند و حلقه وصل دولت و مردم باشد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح ۵۱ پروژه فنی و تلویزیونی صدا و سیمای استان البرز که روز شنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده معزز شهدا، افزود: صدا و سیما مسئولیت خطیری را به عهده دارد و کسانی که وارد این عرصه می شوند مجهز به توانمندی های ویژه فنی و اخلاقی هستند.

وی ادامه داد: استان البرز در جوار پایتخت علیرغم نوپایی، با انتظار بالایی از سوی مخاطبان برخوردار است و مردم خواهان برنامه هایی باکیفیت هستند.

عبداللهی گفت: بی‌شک این اراده در البرز وجود دارد تا زیرساخت‌های فعالیت صدا و سیمای استان با هدف جلب مخاطبان و رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی افزود: با توجه به سند تحول صدا و سیما، این عزم شکل گرفته که ماموریت‌های رسانه ملی با توجه به خواست مردم به سرانجام مطلوب برسد.

استاندار البرز با اشاره به انتظارات از صدا و سیمای البرز، گفت: صدا و سیمای استان باید در راستای تحقق جهاد تبیین با هدف امیدآفرینی و انعکاس کارآیی نظام ودولت، نقش ویژه و اثرگذار خود را ایفا کند و حلقه وصل دولت و مردم باشد.

وی افزود: از هم اکنون باید صدا و سیما برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، برنامه محور وارد عمل شود.

عبداللهی از تلاش‌های مدیرکل و پرسنل خدوم صدا و سیمای استان در جهت انعکاس اقدامات صورت گرفته برای جبران زیرساخت های عقب مانده استان و ایجاد امید و نشاط در البرز قدردانی کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات