شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مصوبات کمیسیون دانشجویی لازم‌الاجراست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات کمیسیون دانشجویی هستند و مصوبات این کمیسیون لازم‌الاجراست.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مرتضی ولی پوری» با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون دانشجویی استان با تبریک دهه کرامت و سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و  آزادی خرمشهر معجزه بزرگی بود که بدست رزمندگان حماسه ای جاودان رقم خورد.

وی افزود: شهر مقاوم خرمشهر پس از 578 روز (19 ماه) اسارت، به دست توانمند رزمندگان و مردم شهرآزاد شد این پیروزی، افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران بود و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های انسانی است.

معاون استاندار با بیان اینکه نظام سلطه برای سرکوب مظلومان از هر ابزاری استفاده می‌کردند و سعی در چپاول بیشتر ملت‌های مظلوم را داشتند، افزود: بیشتر کشورهای دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی از عراق حمایت کردند اما اتحاد ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) بر آنان پیروز شد.

ولی پوری تصریح کرد: منافع دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خطر افتاد برای همین جنگ را آغاز و استراتژی خود را بر مبنای ترور و توطئه بنا نهادند و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: اینک نیز دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی می‌خواهند تا مردم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دست بکشند اما ملت ایران با  اتحاد و انسجام پیروز صحنه هستند که دشمنان از این انسجام وحشت دارند.
ولی پوری با بیان اینکه در حال حاضر، همکاری، تعامل و همفکری بسیار در سطح دانشگاه‌های استان برقرار است، گفت: کمیسیون دانشجویی برای رفع مسایل و مشکلات مربوط به دانشگاه‌های استان همواره در تلاش است و بازدید های دوره ای به این منظور در دستور کار قرار دارد.

در این نشست مسائل رفاهی، حمل و نقل و رفت و آمد، ساماندهی خوابگاه های دانشجویان استان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است روسای دانشگاه‌ها و اعضای کمیسیون گزارشی از وضعیت عملکرد خود را در حوزه‌های دانشگاهی ارایه کردند و به شرح اقدامات و فعالیت ها در طول یک‌سال گذشته پرداختند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات