سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

همسان‌سازی بیمه تکمیلی نیروهای پاکبان، سبزبان و تامین نیرو

برای اولین بار بیمه تکمیلی نیروهای پاکبان، سبزبان و تامین نیروی شهرداری کرج با نیروهای رسمی همسان‌سازی می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی حاجی‌قاسمی عضو شورای اسلامی شهر کرج با اعلام این خبر در جلسه رسمی شورا گفت: با تدبیری که از طرف شورای ششم در بودجه ١۴٠٢ برای پرداخت ۵٠ درصدی بیمه پاکبان‌ها، سبزبان‌ها و تامین نیروها به مقدار ٢٧ میلیارد تومان در نظر گرفته شد، برای اولین بار در تاریخ شهرداری کرج شاهد همسان‌سازی بیمه تکمیلی این نیروها با نیروهای رسمی شهرداری خواهیم بود. 

این عضو شورا در ادامه افزود: با تلاش شهردار محترم و معاونت مالی و برنامه‌ریزی یک فرمول مناسب برای همسان‌سازی بیمه تکمیلی این دست از کارکنان شهرداری به دست آمد و انشالله با برگزاری مناقصه شاهد بهبود وضعیت بیمه تکمیلی این دست از نیروها خواهیم بود.

حاجی‌قاسمی با اشاره به تلاش‌های ١٣ عضو شورا برای بهبود وضعیت بیمه تکمیلی، آن را نشان عینی و عملی وعده‌های شورا در مورد بحث عدالت اداری دانست و تاکید کرد: از همین تریبون از تمامی نیروهای پاکبان، سبزبان و تامین نیرو می‌خواهم سریعا نسبت به تکمیل فرم‌های موجود اقدام کنند تا به زودی شاهد اجرای همسان‌سازی بیمه تکمیلی آنان همچون نیروهای رسمی باشیم.

مجتبی حاجی‌قاسمی در ادامه نطق پیش از دستور خود در مورد تعیین تکلیف نیروهای کت‌وشلواری خدمات شهری گفت: خوشبختانه با عزم شهردار محترم کرج و دیگر زیرمجموعه‌ها شاهد حل شدن معضل کت‌وشلواری‌های خدمات شهری هستیم. با وجود این‌که فشارهای مختلفی از جاهای خاص هم به شهردار وارد شد اما در نهایت این مسئله در خدمات شهری در حال حل شدن است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اجرای مُر قانون و حق الناس در این موضوع افزود: از شهردار محترم و دیگر همکارانش تشکر می‌کنم که با وجود همه فشارها در نهایت برای صیانت از حق الناس و اجرای کامل قانون، این مسئله کت و شلواری‌ها را در خدمات شهری حل کردند و از همین‌جا از سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری هم درخواست دارم مراقبت لازم را بکنند که این دست افراد معروف به کت و شلواری به سمت پیمانکاران فضا سبز هجرت نکنند و یک بار برای همیشه مسئله نیروهای کت و شلواری حل شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات