سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مریم قهرمانی صارم:

با خاطیان پارک بانوان کرج بدون اغماض برخورد شود

دبیر دوم و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: با خاطیان پارک بانوان کرج که باعث تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده است بدون اغماض برخورد شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک روز دختر که مقارن با ولادت حضرت معصومه( س) نامگذاری شده است ، اظهارداشت: پیرو اتفاقی که در پارک بانوان به وقوع پیوسته  است و بازتاب مخربی در شبکه های اجتماعی گذاشته است از شهرداری درخواست می شود طی بررسی های دقیق فیلم های دوربین مدار بسته پارک و فیلم های موجود را بررسی و خاطی و خاطیان را شناسایی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: اگر به صحت موضوع رسیدید فقط برکناری مدیر خاطی کافی نیست و باید به کمیته انضباطی معرفی و برخورد شود که موضوع دیگر تکرار نشود.

قهرمانی صارم بیان کرد: اگر خاطی یا خاطیان درصدی خطا داشتند و هدف تخریب سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بوده باشد باید با عوامل این موضوع با کمک گرفتن از دستگاه های نظارتی برخورد شود .

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج افزود: این مسئله  باعث تشویق اذهان عمومی شده و برخورد آقای شهردار در کوتاه ترین زمان با مدیر مربوطه که گویا در مرخص بوده به دور از انصاف و تقوا می باشد و حق الناس است .

قهرمانی تاکید کرد : لطفا تمام زوایای اتفاق فوق بررسی و نتیجه به شورای شهر اعلام شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات