جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیریت پارکینگ‌های حاشیه معابر شهر کرج به ایستگاه فراخوان رسید

عضو شورای شهر کرج از سه برنامه ویژه در مدیریت ترافیک در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از جمله این‌ها می‌توان به ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه ای شهر و پارک‌ها اشاره کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به موفقیت و بازخورد مثبت طرح زوج و فرد در ایام پایانی سال ۱۴۰۱ در هسته مرکزی شهر، شورا و شهرداری سه برنامه ویژه در مدیریت ترافیکی سال جاری را دردست اقدام دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اضافه کرد: مدیریت پارک های حاشیه‌ای معابر،طرح دائمی محدوده ترافیک و مدیریت درجابجایی بار، طرح‌های ویژه مدیریت شهری جهت کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است.

رحیمی اهداف مدیریت پارک‌های حاشیه ای معابر را انحراف تقاضا به حمل و نقل عمومی،کاهش آلودگی هوا و تراکم ترافیک و همچنین ایجاد درآمد پایدار شهری عنوان کرد و گفت: این طرح در ۲۳ معبر با تعداد حدود هشت هزار پارک حاشیه ای با پراکنش در ۱۰منطقه شهرداری کرج قابل انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان به جزئیات این طرح پرداخت و افزود: هر پارک وسیله نقیله در زمان اولیه بیست و پنج هزار ریال است، که در ساعات بعد پله ای محاسبه و قابل پرداخت بوده و بدون شک همکاری شهروندان و راهور در این طرح می‌تواند آرامش و نظم در ترافیک شهرو معابر موصوف را ایجاد نماید.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات